Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • kalkoen.startpagina.nl

    Welkom op het nieuwe kalkoenen prikbord.

    Hier kunt u vragen stellen, antwoorden geven en verhalen vertellen over kalkoenen.

    Johan

  • nickey

    kalkoens zijn lief. zonde om op te eten. saai hier verder. is er niemand met een spannend verhaaltje over een kalkoen? ik eet geen kalkoen. ik eet helemaal geen diertjes want dat vind ik zielig. ik hoop dat we kalkoens als huisdier krijgen. we hebben ook al kippen en kuikens. maar die kippen worden als ze groot zijn weer gegeten en dat is zieilg. soms worden zelfs de kleine kuikentjes ook gegeten. ook zielig. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag lief kalkoentje

  • peter

    ik heb van de zomer 2 kalkoenen gehad 2 jongen hoe kan ik zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn

  • wally

    Aan de lellen en kopversierselen. Die zijn bij een haan veel groter. En hanen beginnen op hele jonge leeftijd al te pronken en spreiden dan hun staart.

    Succes

    Wally

  • marianne

    Help …. Ik ben op zoek naar een verse kalkoen voor de kerst. Het moet een grote zijn van rond de 6 of 7 kg. Haal altijd in limburg op de makro maar deze zijn niet zo groot en mijn familie wordt groter en willen dit zo graag. Waar kan ik verse kalkoenen in de omgeving sittard /heerlen kopen. Alvast bedankt marianne

  • Els

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2525&i=31&t=23

  • nisa nur

    sorrie dat wis ik niet

  • nisa nur

    ik wil weten waarom u, geen antwoord geeft

  • wally

    waar wil je antwoord op??

    wally

  • L.E. Verdier

    L.S.

    Ik woon in Gouda en ben op zoek naar een adres waar ik kalkoen kan kopen voor de kerst. Dank bij voorbaat, met vriendelijke groeten. E.V