Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht Kalkoen van Piet van Veen

  • Ton

    Hallo een ieder

    Wie weet waar ik de gevulde kalkoen van Piet van Veen uit Monster kan kopen.

    Piet van Veen is vertrokken. Maar ook zijn lekkere kalkoenen.

    wie kan mij helpen.

    gr

    Ton

  • Roel

    Helaas!

    Wij hebben vorig jaar voor het eerst een gevulde kalkoen gekocht bij onze slager. Voor dit jaar zijn/waren wij op zoek naar die beroemde kalkoenen uit het Westland.

    Komen of kwamen deze bij Piet van Veen vandaan?

    Als u achterhaald hebt waar je nu moet zijn wilt u ons dan informeren.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Roel de Heer

  • prisma

    die kalkoenen zul jer niet meer vinden

    de Hr Piet van veen is inmiddels overleden

  • Alida

    hoe weet u dat hij is overleden?

    het was een oude buurman van mij

    groeten

  • Oewa

    waar is hij aan overleden dan

  • petertje

    aan teveel vulling

  • Martin

    Ik heb me laten vertellen dat de kalkoenen top waren zelf heb deze wijze van verkopen jaren geleden op de tv gezien bij Hart Van Nederland nu wilde ik zelf ook zo kalkoen hebben maar ik weet nu naar lang zoeken nog steeds niet waar ik moet wezen !!!!!!!!!!!!!!!!

    afz Martin Boumans

  • Martin

    PIET VAN VEEN IS TERECHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ben wezen zoeken op internet en uit eindelijk heb ik hem gevonden en zelf mee gesproken .

    Het volgende is dat ze een jaar of 4 er definitief mee gestopt zijn met de kalkoen verkoop .

    Piet van Veen Molenweg 20 2681 GT Monster .

    Afz Martin Boumans UTRECHT.

  • benjamin van ast

    jammer hoor dat hij er niet meer aan doet. wij hebben tot 4 x toe zo'n vogel bij hem gehaald, was best wel veel geld, maar iedere cent waard. je moest trouwens wel een grote oven hebben hoor, we hebben er 1 maal 1 gehad, voor 10 personen, nou die moesten we met twee schoenlepels in de oven persen. deed mij erg denken aan de kalkoen van Mr. Bean.

  • benjamin van ast

    jammer hoor dat hij er niet meer aan doet. wij hebben tot 4 x toe zo'n vogel bij hem gehaald, was best wel veel geld, maar iedere cent waard. je moest trouwens wel een grote oven hebben hoor, we hebben er 1 maal 1 gehad, voor 10 personen, nou die moesten we met twee schoenlepels in de oven persen. deed mij erg denken aan de kalkoen van Mr. Bean.